torsdag den 8. april 2010

Butik på Amio.dk :)


Så er min butik kommet ud på Amio.dk :) Er så spændt! :) Jeg gik lige ind for at tjekke, og så var den der nederst på side 9 :) Den kan ses her. Så nu skal jeg i gang med at strikke og sy flere ting, som skal sættes til salg der :)

Billedet er fra Amio.dk

Jeg synes, at Amio.dk er en fantastisk idé! Til jer som ikke kender Amio, så er det en internetbutik med hjemmelavede ting. Alle kan så søge om at få egen butik på siden, og så kan man sælge sine varer der. Det er gratis at oprette en butik, men så betaler man (hvis jeg husker korrekt) 5 kr. pr. salg + 5% af salgsværdien for at være med. Og det er jo næsten ingenting!
Jeg har lavet mange ting til at sælge de sidste 2-3 år, men jeg har bare solgt til venner og bekendte, og gennem folk jeg kender. Jeg har savnet et sted, hvor jeg kunne sælge mine varer. Jeg havde ikke mod på at oprette min egen netbutik, da jeg kun laver disse ting som en hobby. Så når jeg helt tilfældigt fandt Amio.dk, så blev jeg rigtig glad :) Det er virkelig noget som mangler! Hjemmesidens success er også et tegn på, hvor stor manglen var!
Butikkerne på Amio.dk er ikke åbne endnu. Stifteren har sat tre mål, som skal klares inden: 200 butikker skal oprettes, 4.000 produkter skal være til salg, og 1.500 fans på Facebook. Der er lidt vej endnu, da der kun er oprettet 90 butikker, er 1.887 varer til salg, og Amio.dk har 1.151 fans på Facebook. Jeg har nu oprettet en butik og jeg er fan på Facebook, så der kan jeg ikke gøre mere. Tilgengæld skal jeg så igang med at lave flere ting, så jeg kan sætte flere varer til salg, og således påvirke det mål :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar