lørdag den 24. april 2010

Saks og lim :)


Jeg har set så mange af disse uro'er herinde i blogland, så nu fik jeg selv lyst til at prøve ;) Jeg havde også set de billige designerark i Søstrene Grene, så jeg gik i gang med at finde skabiloner og sætte de forskellige farver og former sammen. Skabilonerne har jeg primærk fra bogen "Klip, sy og sav" efter Mette Voldmester. Det er en virkelig god bog med gode skabiloner og mange sjove idéer. Bogen er faktisk min mors, men da jeg flyttede hjemmefra, så fik jeg overtalt min mor til at 'låne' mig den på ubegrænset tid ;) Den har stået i en reol de seneste tre år, men nu fandt jeg den så frem igen, og det fremkaldte rigtig mange gode og gamle minder og hyggelige stunder med papir, saks og lim da jeg var yngre ;) Min mor har altid været meget kreativt, så vi har altid haft skuffer og skabe fyldt med alt tænkeligt til kreative hænder!
Uro'erne ender nok som gaver til mine to veninder, som for nyligt har fået børn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar