torsdag den 8. april 2010

Flyposer


Nu hvor min butik på Amio.dk er blevet oprette, så jeg skal igang med strikkepindene og symaskinen! :) Det, som står først på listen, er flyposer af voksdug. Poserne kan bruges til at have flasker og dåser med væske, som tages med i håndbagage.


Flyposerne er lavet af gennemsigtig voksdug med hvide prikker. Siden syr jeg et lynlås i i en lækker farve, og så er den klar til brug :)
Jeg bruger min pose rigtig meget, selv om jeg ikke rejser så ofte. Jeg bruger den, når jeg skal i svømmehallen, en lille weekendtur til Sverige og har den ellers bare liggende, så den er hurtig at tage med, når jeg skal afsted :)
Poserne koster 40 kr. (+ evt. porto), og fås med 8 forskellige farver lynlås (mørk lilla, lys lilla, pink, rød, lime, turkis, gul og orange). Indtil videre kan de kun købes ved at sende en mail til davadottir@gmail.com med en bestilling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar