mandag den 5. april 2010

Maskinstrik


I januar købte jeg en brugt Brother KH910 strikkemaskine. Maskinen er så stor, at jeg ikke kan have den stående i lejligheden, og derfor har jeg ikke brugt den så meget. Men her i påskeferien lejede jeg fælleslokalet her, så maskinen kunne stå der i en hel uge. Min mor har også købt en strikkemaskine - en grovstrikker - og den blev leveret i sidste uge, så vi strikkede på livet løst ;) Vi fik lært en masse, og fik lavet nogle fine og sjove strikkeprøver :) Nu er min maskine desværre pakket ned igen, så der går lidt tid indtil jeg får strikket noget på den igen. Min mor er så heldig, at hun har et værelse derhjemme, som hun kun bruger til håndarbejde, så jeg glæder mig til at komme hjem for at strikke på hendes maskine ;) Jeg har fået nogle idéer til nogle strikkeprojekter, så jeg glæder mig til at komme igang :) Flere billeder af strikkeprøver kan ses her (teksten er desværre kun på færøsk).

1 kommentar:

  1. Hold da op, det er fantastisk hvad denne maskine kan gøre!!!

    SvarSlet