søndag den 4. april 2010

Ny i blogland

Så er jeg også her i blogland :) Har haft egen hjemmeside - www.davadottir.com (dog kun på færøsk) i noget tid, men nu var tiden kommet til en blog her også :) Det er i forbindelse med, at jeg vil oprette en lille butik på www.amio.dk at jeg opretter denne blog :) På Amio.dk vil der være rigtig mange små butikker med hjemmelavede varer, som sælges direkte fra den person, som laver varerne. Jeg synes, at Amio.dk er en fantastisk idé, da jeg selv har forsøgt at finde muligheder for at sælge nogle af de kreative ting, som jeg gør!

Ellers ser jeg meget frem til denne bloglands-rejse ;) Jeg har fulgt med nogle blogge her på det sidste, og der findes jo et hav af spændende blogge og mennesker her, så jeg glæder mig rigtig meget :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar