mandag den 4. april 2011

Bloggen 1 år! :) ....og det skal fejres!

Så er bloggen allerede blevet 1 år! :) Og i den forbindelse kommer der her en giveaway :)

Præmierne i giveaway'en er to æg, som er fyldt med alt muligt spændende! :) De indeholder noget, der kan strikkes og/eller hækles, noget der kan spises, noget der kan bruges til færdige sy/strikke-projekter, noget til kagepynt og flere andre ting og sager :)

1. præmie: Det store æg :)
2. præmie: Det mindre æg :)

Ekstra præmie: Hvis bloggen får 60 faste læsere inden vinderne trækkes, så trækkes der også lod om 1 stk. gavekort á 200 kr. til butikken på Amio :)

Sådan deltager du:

1 lod = Skriv en kommentar til indlægget her
2 lodder = kommentar på indlæg + fast læser
3 lodder = kommentar på indlæg + fast læser + kommentar på indlæg på hjemmesiden (www.davadottir.com)

Vinderne trækkes søndag den 17. april :)

12 kommentarer:

  1. Kan man mon presse citronen mere end den er? ;-)

    Jeg beder om 2 lodder, tak :-D

    SvarSlet
  2. hehe...:) Jeg kan lokke med, at der er noget med engelsk chokolade i begge æg! ;)

    SvarSlet
  3. Det lyder rigtig spændende .... jeg lægger 3 lodder ☺

    SvarSlet
  4. Overraskelser er altid spændende. Jeg er i klart med og deltager med 3 lodder.

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  5. Spændende æg, du har der. Er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  6. Sikken flot give away! Tillykke med det første år som blogger, håber du fortsætter længe endnu :-)
    Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  7. Spennende og tillykke med 1 års dagen. Glæder mig at følge med i fremtiden.
    Deltager spændt med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  8. hey breyð!

    deltager med 2 lodder, meget spændende!

    SvarSlet
  9. Hey Rannvá !
    Tillukku við 1 ára degnum !!!
    Besøger bloggen jævnligt, - meget interessant.
    Vil gerne deltage med 3 lod, tak !
    Kh Rannvá

    SvarSlet
  10. sikke en spændende give away - deltager meget gerne med 3 lodder og hvor er det bare en fin hjemmeside du har :)
    KH Micha

    SvarSlet
  11. Hejsa - jeg deltager gerne - lyder spændende med de æg - glædelig snart påske :-) jeg har forøvrigt også en give away i gang - du kan jo kigge forbi hvis du har lyst... www.damensmonologer.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Glemte at skrive at jeg gerne vil deltage med 2 lodder... :-)

    SvarSlet