torsdag den 14. april 2011

Min første blog-award! :)

Stine har været så sød at give mig en award! :) Tak Stine! :)

Nu er det så blevet min tur til at give den videre :) Reglerne er nemlig, at jeg skal give den videre til 3 andre, som har en "inspirerende blog" og har under 100 fast læsere.

Jeg har valgt at give award'en videre til disse tre:

Faster Mette har en super interessant blog med rigtig mange gode og intressante ting! :) Hun er super kreativ og er altid igang med et eller andet spændende! :)

Kageslottet laver de mest fantastiske kager! :) Kagerne er super flotte og jeg kan næsten ikke vente til jeg får mulighed for at smage dem på forårsmarkedet i Odense! :)

Og til sidst har jeg valgt min mors blog Majken Hammer :) Hun er aldrig bange for at kaste sig ud i noget nyt, så der er altid noget spændende at se inde på hendes blog :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar