mandag den 25. april 2011

Tilbage til virkeligheden

Her i ferien har jeg levet i mit lille kreaunivers og har næsten ikke haft nogen kontakt til virkeligheden. Men fra i morgen, så er der igen en dagligdag med skole, lektier og alt det hverdagslige. Mine eksamen er også allerede startet, så jeg kommer ikke til at besøge kreauniverset så meget de næste par måneder :/

I går fik jeg lavet de sidste ting på listen over de ting, som jeg ville nå i ferien, færdig. Det blev til nogle etui til Nintendo DS, og to strikkeprøver blev lavet til to små punge.

Så ialt nåede jeg....

en tur til Sverige
klippe og klistre 14 stk. uro
strikke og sy 6 stk. etui til Nintendo DS
sy 6 stk. kosmetikpunge
strikke og sy 2 stk. punge
Maaaange timer ude i solen sammen med venner og naboer ;)
+ lidt hygge herhjemme

i påskeferien, så det var ikke så lidt - også taget i betragtning af, at jeg brugte megen tid på den usamarbejdsvillige strikkemaskine!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar