søndag den 10. april 2011

Status

Det gode vejr har medført, at der ikke har været så meget krea på programmet. Men der er alligevel sket nogle ting i løbet af den sidste uge ......

Søstrene Grene har fået filtede kugler på lager igen, så jeg gik igang med at lave bordskånere igen. Hidtil er der syet 7 stykker og der ligger 3 mere klar til at blive syet sammen.

Jeg har også fået visitkort :) Jeg har tænkt på at få lavet nogen rigtig længe, men har bare ikke fundet noget design, som jeg kunne lide. Men så fandt jeg dette inde på Vistaprint, som jeg kunne leve med indtil jeg får lavet mit eget logo ;) Nu er der så visitkort og klistermærker klar til markeder og andre arrangementer.

Det næste kreaprojekt på programmet er at få syet dråber i tørklæde nr. 3, som er færdigstrikket. Jeg skal til at sende mange varer hjem til Færøerne her til påske, så nu må jeg skynde mig at få de sidste ting færdige, så de kan blive sendt afsted på fredag.

3 kommentarer:

  1. hvor er de flotte :) Jeg lavede også nogle trekantede nogen af de store kugler men jeg har aldrig fået lavet runde. Jeg synes nemlig det var for hårdt at sy i hånden. Synes du også det? eller har du et godt trick for jeg har så mange kugler liggende. ( brugte dog en del til en fantastisk uro til puslebordet)

    SvarSlet
  2. Jo, det var lidt hårdt at sy i hånden, men jeg lavede dem i cirkler (først en cirkel med 6 kugler, siden den med 12 kugler osv.), så det var til at komme igennem. Men mine fingre var godt nok ømme, da den 10. bordskåner var færdig! ;)

    SvarSlet
  3. nåh så må jeg vist bare igang :)

    SvarSlet