fredag den 1. april 2011

'Progress'

Det eneste, som blev serveret på spisebordet i aften, var grydelapper ;) ......og rigtig mange af dem!
Det ser måske ikke ud af så meget, men der er altså tale om hele 52 stk.
!
Meget passende sidder jeg og lytter til Take That's album 'Progress', mens jeg gør grydelapperne færdige! :)

Det kunne næsten se ud som om, at jeg også forberedte mig til forårsmarkedet i Odense, men jeg har desværre ikke mulighed for at være med der :/ Men jeg håber på, at jeg kan besøge markedet alligevel. Jeg kan se, at der bliver produceret rigtig meget spændende på mange forskellige blog's i øjeblikket, så det bliver helt sikkert et rigtig godt og spændende marked! :)

Jeg så også lige, at jeg i dag har rundet 50 faste læsere! :D Og bloggen bliver 1 år på mandag, så hold lige øje med bloggen, fordi det skal helt sikkert fejres! ;)

Tak til alle jer, som følger med bloggen og skriver søde kommentarer! Det er altid super dejligt at få noget feedback på de ting, som man sidder og laver! :)

Fortsat god weekend! :)

2 kommentarer:

  1. Det er da nogle dejlige grydelapper, rart at se nogle i en helt anden facon end de sædvanlige firkantede

    SvarSlet
  2. Jeg har lavet grydelappens facon efter hånden, så den ligger godt i hånden og er nem at arbejde med. Og så kan den også bruges til begge hænder - den vendes bare på vrangen, og så kan den bruges til venstre hånd :)

    SvarSlet