mandag den 18. april 2011

MALLAs

Min veninde Malan og jeg ville gerne lave noget sammen til nogle julemarkeder i november/december sidste år. Malan er uddannet beklædningshåndværker (tror jeg det hedder), så vi tænkte, at vi skulle kombinere strik og syning til en lille børnekollektion. Men tingene gik ikke helt, som vi havde planlagt. Vi havde svært ved at kombinere strikningen og stofferne, fordi uld skal vaskes på uldprogram og med vaskemiddel til uld, så det var ikke så smart til børnetøj.

Vi fik dog syet og strikket en lille kollektion, men hvor tingene enten var strikket eller syet. Jeg har tidligere vist billeder af strikningen (min del), og her kommer nu nogle billeder af den syede del af kollektionen, som Malan stod for. Hun syede sæt - bestående af bluse og buks - til drenge og piger i størrelsen 1-6 år, samt nogle veste, sengetøj og kjoler.
Planen er, at tingene lægges til salg her i butikken her snart :)

Med hensyn til indholdet af æggene i give away'en, så venter jeg lige med at vise billederne indtil vinderne har modtaget ders æg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar