søndag den 27. februar 2011

En farverig fødselsdagsgave

Jeg har en barndomsveninde, som elsker farver! Vi plejer at kalda hendes stil for "Tivoli", fordi hun elsker stærke farver :)
Hun har fødselsdag i dag, og hun ønsker sig en tehætte til sin lille La Cafetiére tekande. Jeg tænkte meget og længe over, hvilke farver jeg skulle vælge, og til sidst kom jeg frem til, at der skulle rigtig mange farver på!

Så på ydersiden har den dette farverige patchworkstof fra Panduro Hobby og en lille gul knap på toppen.....

Og hvis nu hun på et tidspunkt skulle blive træt af alle farverne, så kan hun bare vende den på vrangen, hvor den har dette stof i sort og hvid :)

4 kommentarer:

  1. sikke en fantastisk gave... personlig og meget flot ♥

    SvarSlet
  2. Jeg sidder spændt og venter på at høre, hvad fødselaren synes om den :)

    SvarSlet
  3. Heldigvis blev hun rigtig glad for den :) Hun elskede farverne, så jeg kan ånde lettet op, fordi jeg var lidt nervøs for, at alle farverne måske var lidt for meget........:)

    SvarSlet
  4. Hej
    Dette var en rigtig skøn tehætte! Jer er som din veninde glad for farver, og Betegnelsen Tivolistil er jeg lige med på!
    Ha` en god dag.

    SvarSlet