torsdag den 24. februar 2011

Formiddagsproduktion

Så har jeg lavet forsøg nr. 2 på at lave et strikkepindeetui.....er stadig ikke helt tilfreds....synes, at det er lidt for 'slasket' i det.......men her får I nogle billeder af det og hækkleetui'et :)

Her ses strikkepindeetui'et (det blå) og hækklenåleetui'et (grå med rød/pink)

Begge etui'er er pink på indersiden.......

Dette er stadig kun et forsøg, så farverne passer ikke helt sammen ;)

Sådan er strikkepindeetui'et indrettet........det næste skal indrettes lidt anderledes.....og unden det hvide kantbånd, som jeg måtte sy på for at skjule en fejl ;) Siden med pindene bliver meget tungere end den med wirene, så det giver lidt ubalance......har ikke helt regnet ud, hvordan jeg løser det problem.......

Hækklenåleetui'et er noget mindre.....

Jeg er nogenlunde tilfreds med etui'et, men jeg kunne godt tænke mig at høre, om I har nogle gode råd til, hvordan jeg kan få elastikken til at blive helt lige?? Hver gang jeg syede over den, så blev den skubbet lidt ned - selv om jeg forsøgte at holde den på plads!

3 kommentarer:

  1. Sætter du nåle i elastikken for at holde den fast, når du syer? Det ville jeg gøre :-)
    Men det er nogle superlækre etuier, du der er i gang med :-)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg satte nåle i, men elastikken bevægede sig alligevel! :/

    Tak for det :) Jeg skal lige regne nogle justeringer ud, og så tror jeg, at jeg vil prøve at stryge noget vlis på, så de bliver mere stive i det. Men det bliver nok først i løbet af i morgen.

    SvarSlet
  3. ja, havde samme problem med elastikken med mit. Kom ikke længere end den første "prototype", ser frem til hvad du beslutter dig for. :)

    SvarSlet