tirsdag den 22. februar 2011

En rigtig god fødselsdagsgave!

Jeg har helt glemt at vise jer en rigtig god fødselsdagsgave, som jeg fik tidligere på måneden. Det er en taske til rundpinde fra Namaste. Den er super smart, fordi den gør det nemt at holde styr på alle rundpindene.....og så er farven også super dejligt ;)

Den er indrettet med lommer, så man kan sortere pindene efter størrelse......

....en lomme til hver størrelse......

Jeg strikker næsten udelukkende med mine KnitPro strikkepinde, men jeg har ikke alle størrelserne og slet ikke nogen af dem, som er 40 cm, så de gode gamle bambus- og metal-strikkepinde kommer i brug engang imellem. Og det er super dejligt at have helt styr på dem, fordi før endte det ofte med, at jeg troede, at jeg ikke havde en størrelse, og gik derfor ud for at købe den.....og da jeg så fik sorteret i mine rundpinde, så havde jeg flere af samme størrelse og længde! Men nu har jeg helt styr på alle mine rundpinde ;)

Tasken kan købes her :)

1 kommentar:

  1. Den røg fluks ind på min ønskeseddel - den er mildest talt flottere end den klodskasse de ligger i nu ;-)

    SvarSlet